Gratis frakt med DHL på beställningar över 2000 kr! | Leveranstid 2–5 vardagar | info@konservbutik.se

Handla

Vilka fraktmetoder erbjuder ni?

Än så länge erbjuder vi DHL och PostNord. Fraktpriserna är anpassade efter vikt. Vi jobbar på att försöka få till billigare fraktavtal på sikt.

Bor du i närheten kan du hämta ditt paket utan kostnad på vårt lager i Delsbo i Hälsingland. Detta sker i så fall efter överenskommelse och du får då mer information och vägbeskrivning.

Skickar ni utanför Sverige?

Vi erbjuder inte frakt utomlands för närvarande.

Hur långa frakttider har ni?

Vi försöker skicka din beställning så snart vi har fått in den, men då vi har arbeten utöver Konservbutik kan det ibland ta en eller två dagar extra att få iväg ett paket. Räkna med cirka 2–5 vardagar för ditt paket att komma fram hos dig från att beställningen har gjorts.

Betalning

Vilka betalmetoder erbjuder ni?

Vid leverans erbjuder vi än så länge bara kortbetalning genom WooPayments. Om du hämtar på plats hos oss i Delsbo kan du även betala kontant eller med Swish. Vi hoppas kunna erbjuda fler betalmetoder i framtiden.

Beställningar och returer

Hur placerar jag en order?

Lägg produkterna du vill ha i kundvagnen, välj önskad fraktmetod och gå sedan till kassan. Skriv in dina uppgifter och betala.

Hur avbryter jag eller ändrar en order?

Om vi redan skickat ordern behöver du skicka tillbaka den till oss. Har vi däremot inte hunnit skicka den ännu kan du kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan ändra din order.

Behöver jag skapa ett konto hos er för att beställa?

Nej!

Hur spårar jag min beställning?

Längst ner på hemsidan hittar du en länk där det står ”Spåra beställning”. Klicka där och skriv sedan in beställningsnummer (som du fått via e-post) och din e-postadress.

Hur kan jag skicka tillbaka en produkt om jag ångrat mig?

Är produkten oöppnad eller i oskadat skick kan du kontakta oss så löser vi det.

Uppdaterar...
  • Inga produkter i varukorgen.